Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

witam




_______________________________________________________________________
________________________________________________________________________

witam 
 zacznę od przedstawienia się.
nazywam się Joanna i mam 20 lat. jestem taką artystyczną duszą, próbującą odnaleźć się w ciężkiej rzeczywistości. muzyka, rysunki, grafika komputerowa, fotografia, pisanie, śpiewanie, taniec, klarnet, jazz.
tak mniej więcej napisałabym o moich zainteresowaniach.
nadal odkrywam więcej.
 

blog przedstawiać ma wszystko co dzieje się aktualnie w mojej głowie, a jest tego trochę. w chuj jest właściwie. uspokaja mnie pisanie o tym, tak więc mam nadzieję, że ktoś zaczerpie korzyści z czytania.

_____________________________________________________________













________________________________________________________________________________









1 komentarz:

bardzo dziękuję za każdy komentarz i liczę na więcej ocenek : )